FRAKT OG RETUR

FRAKT/EKSPEDISJON:

POSTENS SERVICEPAKKE:

Med Postens Klimanøytrale Servicepakke sendes din ordre til nærmeste postkontor/post i butikk. Du blir varslet på sms og/eller e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet eller du får pakken i postkassen din. Frakten er inkludert ekspedisjonsgebyr, det koster 99,- og legges til i kassen. Fri frakt for ordrer over 1000kr.

HENTE I BUTIKK:

Vi har butikk på Tonstad, Sirdal (Tonstadvegen 20A 4440 Tonstad), hvor du kan hente varene dine. Dette er gratis, og du vil få en mail/sms når varene har ankommet butikken. Du kan også velge betalingsløsing der du betaler når du henter, velg da betalingsalternativet "Betal når du henter i butikk".

UAVHENTEDE PAKKER

Varer som bestilles på nett, men som ikke blir hentet ut innen angitt dato, vil bli returnert til oss for kundens regning. Posten sender imidlertid ut påminnelse dersom du glemmer å hente din bestilte pakke. Gebyret er for tiden på kr 129,-

DU HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT PÅ DINE NETTKJØP 

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte. Forbruker betaler selv returporto. 

Informasjon om angrerett:

Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør dette skriftlig.

Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen på produkter til personlige pleier, undertøy og liknende. Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25.

Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for frakt. Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvending for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. angrerettloven §25). Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene.

Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler. Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets nettsider: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/